Torsdag, dagen innan fredag


Så är det torsdag, fast det känns som fredag. kanske är det för att Jennifer och Mina har åkt till tåget nu för att åka hem till sthlm över helgen. Kanske är det bara för att det helt plötsligt blev så himla tyst. Fast jag får göra det bästa av situationen. Njuta utav att det är tyst och att jag får vara ifred, då vardagsrummet ständigt är en rondell. Där jag sover.
Den här veckan har varit rätt känslosam. Har kännt mig undanskuffad från alla möjliga håll. Vet inte hur jag sak göra med min boende situation, vet bara att jag inte kan bo där jag aldrig får vara själv. Mina och Jennifer har sina egna rum. De kan vara där som de vill. Även om jag är själv här så blir det ändå för öppet på någon vis. Men får se sen vad Margaretha säger, hon som de hyr lägenheten utav om jag kan bo kvar här. Annars vet jag inte riktigt hur jag gör. Ena dagen vill jag avsluta utbildningen för att det känns för jobbigt att vara borta från alla man bryr sig om. Fast jag vet ju att det å ena sidan är värt det. Det jag har lärt mig på en månad är så sjukt mycket. Mina kakor ska jag fixa till i morgon som jag gjorde idag då jag inte har bakat av de ännu. Vill ju att de ska vara perfekta :)

Min mamma kommer ner på lördag :D Kl 12.04 är hon här D: yaadabadoooo! Jag har saknat henne så mycket :(
Fast om lite mindre än en månad åker jag upp till sthlm så det är inte så mycket att misströsta. men jag vill hem till mamma NUUUUUUUUUUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0