Ýou think that i´m falling for you, but oh boy you have so wrong

Kom hem för ca en timme sen efter en cykel tur emd Ida :) Vi var ute i ca en timme. det var riktgit skönt att cykla i det fina vädret, det blev så varmt att jag inte ens behövde ha jacka :D Snart är det sommar!! :D
I skolan idag gick ingenting bra för mig. Så jag hoppas verkligen att det går bättre i morgon. För jag vill inte misslyckas mer nu. Vill verkligen att detta ska fungera :)
Bara några få dagar kvar tills jag sitter på tåget upp till stockholm :) Ska bli så skönt. Blev frågad vad jag skulle göra på valborg, ärligt talat hade jag helt glömt bort att det ens var denna vecka. Ska nog vara hemma då. Eftersom jag ska upp till stockholm så ska det bli skönt att bara ta det så himla lugnt :) det är iaf så jag har tänkt :P

Jag har tappat bort min slagg till kameran eller kanske glömt den i sthlm? :S jag vet faktiskt inte. Måste nog ta och kolla upp det!
Så hur som helst så kan jag inte lägga upp bilderna jag tog i helgen eftersom jag inte hittar sladden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0