Happy =)

Idag är dagen jag väntat på i över en vecka. Jag börjar bli frisk!! :D Så i morgon ska jag gå till prakktiken :) Ser faktiskt fram emot det nu :) Hoppas att det kommer bli riktigt roligt :)
Har inte sovit så mycket inatt. Låg uppe till 05.00 i morse och pratade med D :) Hade en hel del att säga varandra tror jag :P Har inte pratat med honom sen jag blev tillsammans med alden första gången. Det är snart 2 år sedan. Har kännt D sen jag var 14 :P
Så nu är jag rätt trött fast ska hoppa in i duschen snart :) Ska åka in och möta mamma efter hon slutat jobba :) Ska gå och kolla på lite inbjudningskort :) Vill göra något speciellt nu när jag fyller 20 om 20 dagar :P Så får se vad jag hittar i stan :)
 Du och jag sen november 03! Älskar dig något enormt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0