Jobb i morgon :)

Har bestämt mig för att gå och jobba i morgon. Jag vill inte vara sjuk längre. Känenr mig även mycket bättre nu :) Så i mrogon blir det jobb för min del :) behöver även prata med chefen om mitt schema :)
Så snart är det dags att inta sängen för min del.

Så då har man suttit i telefon i 2 timmar då. Tiden bara rinner iväg när man pratar med Stefan då båda två är väldigt pratglada och har nära till skratt :) Alltid trevligt att prata med honom även om vi till största delen pratade om han och hans ex situation. Vi hann även med en hel del bilsnack med :P Även om han tyckte att jag skulle köpa en cab bil. Han sa att det var en riktig tjej bil :P men nej tack du Stefan, jag vill ha en rymlig cupé och bra baklucka :)

I helgen ska jag på bio:) Ska bli riktigt roligt faktiskt. Ska se Harry potter :) Med Jennifer, hennes pojkvän Adam och en vän till honom. Haha det låter som värsta blind dejten! HAHAH. Det tror jag ju visserligen inte :) Ska i vilket fall som helst bli jätte roligt att träffa Jennifer igen. Har saknat henne massor!
Skulle gärna vilja hinna med att träffa Mina snart med :) Men det får bli efter hennes semester :)

Något som är väldigt skönt är att jag är ledig hela helgen. Vet dock inte om jag ska fråga Sofie och Micke om de behöver hjälp i helgen då jag varit sjuk och de säkert inte hunnit med allt som de skulle ha gjort annars om jag var där. Ja inte hela helgen då utan typ lördagen eller något sånt :)

Nej dags att stänga av datorn och gå och sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0