Jag vill ha sommar.. NUUUUU

Jävlar vad jag längtar till sommaren nu :) Som det ser ut så ska jag tillöland med mamma och bernt. Hoppas på att min kusin kan följa med :) annars stannar jag nog i sthlm den veckan. Tänker inte åka ner själv emd dom två. Ok när man var typ 6-7 år och inte hade något val alls. Nu däremot har jag ju valet :)
Pratade lite om sommarjobb med Terese idag :) Ska få svaret vecka 12 tror jag :) Hoppas så klart på det bästa. Sa även till henne att får jag mindre än tio veckor så kommer jag inte att ta det. Då jag har ett annat i ryggen ju :) Skulle vara riktigt roligt att få hos systrarna :) Trivs så bra och har så roligt samtidigt som jag lär mig :) Skönt på sommaren när man kan cykla också :)

idag har jag varit och lämnat in min mobil. Får tillbaka den vecka 13 tror jag. Så kommer gå med min gamla nu i de veckorna tills jag får tillbaka min älskling :) tydligen har det varit mycket fel med de telefonerna :/ 
Så idag när jag satt vi matbordet så skrek jag typ rakt ut : NEJ! mamma bah: vad fan skriker du åt? jag bah: Shit tänk om mina koder till tågbiljetterna är borta nu och att jag itne har de på mejlen. Då de hade varit i telefonen jag lämnade in. Mamma blev typ halft om halft tokig på mig. Som TUR VAR så fanns de på mejlen :) Måste typ gå och hämta de i morgon :)
 
Kan inte fatta att det bara är några dagar kvar av praktiken nu. Kommer kännas konstigt att inte gå dit längre. Nu när man ändå varit där i snart 6 veckor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0