-.-

Ibland skulle jag vilja veta hur allt slutar innan det har börjat. Som mindre brukade jag alltid läsa sista kapitlet i boken innan jag läste hela boken för att vara säker på att få ett lyckligt slut. För mig som yngre var det viktigt att jag i böckernas värld fick ett lyckligt slut då det inte var bra i verkliga livet. Så känner jag fortfarande ibland. Att jag skulle vilja spola fram lite för att se vad som komma skall. Därför tror jag många tycker att jag bara rusar in i något. Kan hända att jag vill bara komma till slutet för att se vad som står där.
Jag känner mig bruten idag. Jag är trött. Inget har gått som jag vill och känner mig bara ledsen. Jag vet inte vad som händer på något plan och det tycker jag inte om.

Pratade med Jennifer idag :D Har inte träffat henne på jätte länge men saknar henne något grymt! Berättade att jag inte kommer åka ner till Kristianstad och vid närmare eftertanke, vad ska jag dit ner och göra? Ner till ett ställe där jag inte mådde så bra och kände mig utanför väldigt ofta. Träffa folk som jag tror inte vill träffa mig och som jag nog inte vill träffa själv. I så fall bara för att jag är nyfiken vad som har hänt dem de senaste 6 månaderna inte för att jag bryr mig om dom. Det kapitlet är avslutat. Ok, jag har vissa människor att tacka för att jag gick upp i vikt. Något jag faktiskt behövde. Men mer än så är det inte.
Jennifer berättade en hel del hon med men det får ni ta med henne :) Sen så pratade vi om att ses snart :) hon och Adam flyttar ju in 13 november. Så roligt för dom :) Så kommer väl åka dit och våldgästa henne någon gång :D För hon är världensbästa Jennifer :D

Nej nu är det dags att göra i ordning sig för sängen känner jag. Vill bara att denna dagen ska ta slut. Skönt att veta att det inte bara är jag som upplevt denna dagen väldigt märklig!
Vi har båda två kommit på att vi behöver nya telefoner nu med då bådas stängdes av BARA sådär under eftermiddagen. Lär inte köpa någon ny fören 25 november :P Då jag ska till tandläkaren för första gången efter att jag fyllt 20. Så lär ha ett stort hål i min blånbok efter i morgon :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0