En vanlig torsdag

Singingbe celeb går på tv. För inget annat intresserar mig just nu. Skönt att slö titta på.

Idag då, så kände jag av denna stress av att man ska få folket att känna sig julinsperarade så tidigt det går. Det tråkiga är dock att när julen kommer är man så matad av alla dessa julpynt,lussebullar och julskinka att man inte känner denna fina julkänsla.Som man som barn älskade. Älskar visserligen fortfarande julen även om jag tycker att det är synd att man börjar så tidigt att snart börjar vi väl med julpyntet i redan i augusti.

I helgen så är det få som jobbar och av gammal vana känner jag att ja men jag kan ju hjälpa till. Så slår det mig. Varför ska jag hjälpa till när ingen hjälper mig? Så nej denna helg blir ledig för mig. För visst är det så att hjälper någon mig så hjälper jag dom. Ensam är verkligen inte starkt. Man ska hjälpa inte själpa men just nu så känner jag att nej. Nu måste jag få vara ledig en helg ist för bara en dag på en helg. Om ingen annan tänker på mig vem ska då göra det ? :)

 mina tankar är helt uppe i det blå som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0