Give me the sunset!

Idag har jag varit ledig. Väldigt skönt även fast jag bara sovit i stort sätt. Skulle egentligen vara ledig i morgon med men det behövdes hjälp på jobbet så kommer vara ledig en dag nästa vecka ist :) Då jag skulle ha jobbat fre-fre som är 8 dagar. Vilket enligt min chef är något jag inte skulle ha fått om jag själv inte godkännt det vilket jag inte gjort. Så att jag får vara ledig en dag nästa vecka är mycket bättre :)

Jag vill åka utomlands! Åka till något varmt ställe där det är mycket sol så att man bara kan koppla av så som man gör på semester. Så hoppas på att åka någonstans runt feb-mars där någonstans :) Eftersom just nu börjar ju bli en hektiskperiod för alla bagerier :)


Det hade jag inte tackat nej till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0