Hormoner

Ssjuktmig,häng mig eller ja, varför inte låta mig spränga något? Seriöst. HORMONER idag säger jag bara. Mitt humör har åkt upp och ner som berg och dalbanan. Jobbat 9 dagar i rad nu. SÅ min kropp är slut. Vill bara sätta mig ner och gråta,skratta,få ett raseriutbroot och ja känslorna är många. Har konstaterat att jag är inte en sån människa som är byggd att jobba så mycket för det har inte bara varit 6-15 pass utan har även jobbat 6-17 och skulle gjort även idag. Kände igår att nej det här funkar inte. Har inte haft någon energi och är sur och grinig på jobbet. SÅ pratade med en utav ALLA våra chefer,haha. Berättade hur situationen var då vårat schema varit helt galet. Han sa att jag kunde skippa de två sista timmarna :) Så ja. Klockan är nio, jag är inte trött men slut. Känner mig ensam och kramig men ingen att krama på. Sara tyckte jag skulle sova hos henne inatt men nej, vill sova i min säng och traska runt halvnaken på morgonen som jag brukar göra med min kalufs åt ALLA håll och kanter. Har förvisso klippt mig idag men ändå haha.

 Tur att man inte gjort såhär mot kunderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0