Ibland måste man, ibland inte

Vilken dag. Har verkligen inte gjort någonting. Har inte ens gått utanför dörren.
Helt ärligt så har jag blivit förslappad. Jag orkar inte göra någonting längre. Jag känner lixom ingen ork för någonting. Vill bara ligga i sängen hela dagen och äta! haha.

För ett tag sedan var jag på ungdomsmottagningen för att boka en tid hos kuratorn. Men jag fegade ur. För jag vet inte riktigt om jag är redo för det. För tyvärr är det ju så att det man är trygg med vill man gärna inte släppa taget om. Jag kanske är rädd för att binda mig men det är tryggt för att jag vet det. Tänk om de här samtalen skulle bli att jag inte vet vem jag är längre? Vet inte om jag vågar ta den risken. Eller tänk om jag börjar komma ihåg saker jag förträngt?
Även om det vore bra för mig att prata med någon profisionell ist för här på bloggen. Där man är helt utblottad. Där folk läser det jag skriver,ser min bild och bildar en åsikt om mig. Kuratorn gör ju inte så.
Så, ja jag borde kanske tänka lite mer på det?
Alla dessa frågor som jag inte vill ställa till någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0