Jag kan själv. Framför allt JAG vill själv!

Idag är en bra dag  :) Drack igår men är inte bakis trots 5 timmars sömn. Det bästa är att jag är ledig i morgon med.

I hela mitt liv har jag hört vad jag får och inte får göra. Är det så konstigt att jag slår för öronen varje gång någon säger åt mig något som är motsatta vad jag vill? Jag vet att de säger det för mitt eget bästa. Däremot så måste jag faktiskt få lära mig själv. För just nu får jag inte det. People telling me all the time what to do!? Det kommer komma tider då det bara är en själv att lita på. Då kommer det bli ännu svårare för mig då alla jämt tänker åt mig. Lyckligtvis får jag iaf prata för mig själv. Jag är 20 år gammal. Vuxen. Jag har bott själv även om det var i korridor. Även om det alltid kommer finnas folk runt om kring mig så måste jag få tänka,tycka och agera själv. Inte be om tillåtelse av att göra något.

 Jag är inget barn längre!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Jag har festat galet denna helgen :D

Haft en bra halloween babe`?

2009-11-01 @ 16:43:07
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0