Jag vill inte. Låt mig sova lite till?

Väckarklockan ringer. Snurrar om och vill inte höra. Mitt hår ser ut som något ur trollskogen.
Det blir inte bättre när man väl stiger upp och ser detta gråa väder. Borde duscha. Borde äta frukost och klä på mig. Lämna tillbaka filmen jag och Armin hyrde och sedan bege mig av. Det är så mycket jag borde men jag orkar inte.
Jag vill bara ligga här, invirrad i täcket och lyssna på radion.

Är ledig idag. har ett rätt konstigt men skönt schema denna vecka. Ledig mån+ons-tors :) Jobbar sen fredag-fredag. Jupp 8 dagar :/ Härligt va? :P

Nej allvarligt nu Beatrice! Dags att göra några knop. Hur skönt det än är att ligga i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0