Jisenamn

Alltså herre gud! För många år sedan var jag väldigt kär i en kille som sedan dissade mig för en tjej som var mindre vackrare än mig för att yttrycka mig milt. Han brukar skriva till mig ibland. Så nu har han skaffat både PA och Nattstad men skriver där att han är singel. Hans flickvän som han fortfarande är tillsammans med vet ingenting. hon vet inte att han har sajten för att träffa andra. Han är i göterborg nu. Vart är hon? jo hos hans mamma. Hon och jag har aldrig gillat varandra ändå kan jag känna sorg över henne fast hon en gång såg till att jag kunde blivit ihjälslagen. Nu blev jag aldrig slagen men kunde ha blivit. trots det vill jag henne inget illa. Så nu vet jag inte vad jag ska göra med denna  information jag fått av honom.
Han säger att han inte kan leva utan henne men vill träffa andra. han säger även att hon var otrogen en gång men han förlät henne. Vilket jag tror är BULLSHIT då jag vet hur kontrollerande han är över henne. Eller var förr iaf.
Han bad mig att inte berätta för någon. Jag sa att det tänker jag inte lova.
Jag tycker inte att det är upp till mig att berätta det för en tjej som antagligen bara hade slagit mig. Men hur kan man göra så mot någon man varit tillsammans med i nästan 5 år?
Jag är glad över att det inte blev mig han valde för hade inte velat varit tillsammans med honom i dagens läge :P Alltså har hört så mycket skit om honom att det inte är sant. Som den tjejen har berättat för min Fru. Som hon berättat för mig.

Nej klockan börjar rinna iväg och jag har inte ens valt mina kläder ännu :S Funderar på min svarta spetsbody med svarta jeans :) Kan bli riktigt hett med svarta klackar till det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0