Jobblördag

Så var det lördag :) Vilket för mig innebar att jag steg upp vid halv fem i morse för att sedan åka till jobbet.
 På jobbet idag var det KAOS. Varför det var det beror på en hel del saker som jag inte orkar skriva :P Tror hur som helst att allt gick bra tillslut och jag gick hem vid 16 för att hinna hem och duscha :) Så blev ett ganska långt pass idag, 6-16.

Nej nu är det väl bara för mig att fixa till sig lite för att sedan åka över till min kusin som precis köpt en lägenhet. Min mammas bror är här uppe nu pga flytten så då passar vi på att träffa honom. Har inte träffat honom på över ett år skulle jag tro? :S Ska hur som helst bli roligt att se hennes lägenhet med :) Så bli middag där idag. Vi ska tydligen äta fisk. Hoppas det blir gott för Bea är hungrig haha ;)

Fick min lönespec går med! yabadabadooo säger jag bara. Ska visserligen lägga undan rätt mkt pengar denna månad. Men ändå nu har jag ju möjlighet till det och ändå leva som en drottning :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0