Kvällens bravader och lite annat

Igår kväll så gick jag som sagt ut med Sara. Vi gick som vanligt ( kan man väl säga? :P ) ill 54 där det spelades riktigt bra musik, då den killen som är yngst spelade och han är BÄST av dom alla. Sen så blev det även lite alkohol som konsumerades. Tycker att vi har haft det roligare förut och jag var inte riktigt på party humör. På 54 var det mycket folk och jag undrade många gånger HUR det kunde släppa in vissa människor då de verkligen såg ut som något katten släpat in. Inte för att vara elak. Kan däremot tycka att det inte är riktigt sexigt att väger man över 100 pannor ska man inte ha kortklänning som slutar nästintill under rumpan. Ja kan tillägga att tjejen var väl lite kortare än vad jag var och hennes vikt var knappast muskler.

Så nu när jag vaknade i morse var jag super sugen på daimkakor som jag åt när jag var yngre som mamma och hennes kompis brukade baka. Så nu måste jag ta mig till affären för att köpa daim så att jag kan göra dessa kakor som är riktigt goda! Amatör kakor kanske haha men ändå :)

Har sedan bestämt mig för att ALDRIG mer åka kommunalt hem på nätterna. Fy fasiken. Jag kom rätt tidigt till busshållsplatsen så fick vänta i 30 min. Efter ett tag så kommer det en man som sätter sig emellan mig och en annan kille på bänken. Så sitter jag där och tänker på att fan att jag inte hitta headsetet till min mobil då jag inte kunde lyssna på musik. Så frågar han mig om allt var ok med mig då jag satt lite med huvudet neråt. Ja självklart var det det. Sen i bussen då. Det fanns flera tomma säten så var han promt tvungen att sätta sig breve mig. Tycker sånt är rätt obehagligt. Så fick panik redan då. Som tur var gick han av innan mig. Så när jag gick av såg jag först inte att jag inte gick av själv. Så ser jag att en man kommer bakom mig i snabbtakt och blir fan livrädd så börjar gå lite fortare. Ja då var det ju en nyinflyttad granne som jag aldrig sätt förut. Då han sa att jag inte behövde vara rädd och att han såg läskigare ut än vad han var. men kom igen man blir ju rädd även om ngn säger så. Tydligen så hade han hamnat i tjaffs med några smågrabar som var stökiga på bussen och han trodde jag visste vilka de var men hade sovit som en stock ändå från slussen och nästan hllt på att missa min busshållsplats. Så nej. Jag vill inte åka kommunalt hem själv på nätterna. Blir taxi hedanefter för mig =)

Ja och inte blev det några bilder tagna med kameran men fotografen och Sara satt och smygfotade mig vid ett fåtal gånger. Så lär bli intressant att se hur man ser ut :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0