Mysko

Fan även denna dagen har varit helt mysko!
När jag vaknade idag efter 14 timmars sömn orkade jag knappt röra mig ur sängen. Sen dess så har jag vandrat runt som i dimma.

I morgon blir det jobb från 6-15 vilket betyder att jag ska gå upp kl 4.15 så snart är det läggdags. Ska bara ta och titta på lyxfällan först.
Blir även jobb helg för mig denna helg :) Vlket betyder MONEY! Vilket alltid uppskattas :)

Var ju hos tandläkaren idag hade en hel del småhål smat ett stort hål. Men tydligen är det bara stora hål som man lagar så ska laga det 14 december :S Bläää. Måste även gå och köpa någon lite jävla borste som såg ut som en avloppsrensare fast i barbie stl :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0