När tankarna hopar sig

Det bästa inläggen är oftast de som inte skrivs. Det är dom som raderas. För de är för nära hjärtat. iIbland vill man inte släppa in någon. Utan bara låter de få tjuvkika lite på ens liv. För det är så jag vill ha det. Ibland kan du få möjligheten att få läsa det smaskigaste av allt. Ibland får du inte ens komma in genom dörren. För det är så reglerna fungerar. Min blogg mina regler. Din blogg fler läsare, antagligen. Många startar bloggar för att tjäna pengar. Jag, för att ibland blir tankarna för tunga att bära själv. Så man skriver de lätta, oftast.
De tunga tankarna få antingen Sara,mamma eller Tony höra. Eller så bär jag dom i dem i tystnad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0