skit dag

Vilken jävla skit dag det var på jobbet idag! Hade typ ingenting i frysen. Den verkligen ekar. Massor med bröd fanns inte och bullar och dylikt var även de slut. Inte fanns det tid till att göra det heller. Fan vad jag hatar dessa dagarn när man nästan blir arg för att inget finns och det känner som vad fan har vi gjort denna vecka egetligen?

Igår flyttade ju min kusin in i hennes nya lgh. Den var super fin. Det var även väääldigt trevligt att träffa släkten och nog blev det mycket snack och även en hel del skratt. Så klart blev det även flyttpizza! även om jag inte hjälpte till med flytten så åt jag ändå pizza hahha :) Gott var det!

Så nu idag ligger man i sängen och slö kollar på bridget Jones samt äter godis. Är super törstig men orkar inte röra en fena. Bore som vanligt göra massa saker. Som borsta tänderna ist för äta godis. Tvätta bort min smink ist för att ligga här som en strandad knubbsäl. Men ja, hur mycket görs det då? jadu, NADA! Typiskt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0