Slapp

Jag är hopplös! Har legat i pyamas hela dagen. Slö kollat på tvn och legat framför datorn.
Egentligen borde jag gå och tvätta bort gårdagens smink som jag somnade ifrån. Duscha och bege mig mot mölnvik för att ta up pengar. Sedan byta lakan i sängen. Allt detta borde göras men jag ligger så bekvämt här.

Igår så stod jag i diskrummet på jobbet för att få fram en rätt storbordsskrapa. Så precis när jag fått fram den. VEM FAAAN kommer och tar den då?! JO Jenny den jävla idioten! FAN vad jag är trött på henne. Usch vill bara spy på henne. Eftersom jag inte vill ha någon diskution på jobbet nu när jag är provanställd så väntar jag helt enkelt. Hon åker ändå bort i slutet av November. SKÖNTG! Slipper man den fasansfulla människan. För ja hon är riktigt konstig. Så ja jag blir riktigt jävla sur på henne. Vilket hon verkar gilla. Hon verkar vara e sån person som tror sig ha makten i sina fingrar. jag däremot tror på att någon dag kommer allt hon håller på med nu komma upp till ytan och hon får stå sitt kast. Det kan ju visserligen ta flera ord. För att komma till poängen i detta. Var mot andra som du själv vill bli behandlad. Svårare än så är det inte.

Ikväll så hoppas jag på att kameran kommer klicka för fullt då jag märker att det blir bara mindre och mindre bilder nu för tiden. Vilket är synd. Ja, här har jag aldrig varit duktig på det. Däremot så tycker jag om att skriva ut bilderna och ha dom som fotografier :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0