Sundays

Söndagar. Något många bävar för. Det betyder att helgen är över och vi ska återgå till jobb,skola och all stress börjar. Har du tur jobbar du inte helger. För oss som gör så är helger inte alltid lika underbara. Även om det är roligt att jobba är det på helgerna allt händer. Jag tror jag börjar gilla söndagar. ligga i sängen hela dagen. Glo på tvn och äta godis.SÅ underbart! Känns som att det är riktig girlpower på tvn då. Först har vi biggest loser på kanal fem. Sen så rullar pogrammet på som emd repris på uggly betty. Nya avsnitt av one tre hill och gossipgirl. Så ja det är en skön tv dag. För de som jag gillar att slappa framför tvn och inte bry mig om morgon dagen. Bara engagera sig i serier.

You want to play a game i don´t know the name of.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0