Tröttast i stan!

Fy fasiken vad trött jag är. Blev tio timmmars jobb idag ist för 8 :) Så lär bli rätt skönt när man får lönen i december :)
Är dessvärre väldigt rädd för att jag ska bli sjuk då jag har kännt mig dålig i flera dagar nu. Så på det sättet har det varit skönt att vara ledig sammanhängande dagar för en gångs skull. Ja förutom varannan helg dårå :) Så att kroppen får en chans att vila lite och inte bli sjuk. För vill inte vara sjuk nu då jag redan haft ett möte med chefen om att jag varit sjuk vid 3 tillfällen på kort tid. Dessvärre så blir jag ju sjuk väldigt lätt :/ Så ska försöka mitt bästa nu att verkligen inte bli sjuk.

Desto mörkare det blir i detta land. Desto mer vill jag att solen ska titta fram. Har alltid gillat höstens mörker och vinterns snö. Känner att denna höst/vinter är nog mer mörk än vad den brukar vara. Eller så är det jag som missade rätt mycket sol i somras. Så ja, det händer allt för ofta att jag drömmer mig bort och befinner mig på en strand där vattnet är skönt och solen steker. Så vaknar man upp av att ugnen ringer eller att regnet piskar en i ansiktet. Nej tack. låt denna vinter gå fort så att solen tittar fram så man får lite energi igen  :)


 Ja så här snygg är iaf INTE jag när jag sover :P Inte heller så spänd över axlarna :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0