uah

Jag är kluven, haha. Jag älskar denna årstid samtidigt som jag avskyr den.
Det är helt LOVELY att köpa ny vinter jacka, första vinerskorna osv, Å andra sidan så gör man ju det varje ny årstid. Ändå känns garderoben tom?:S
Sen så är det det här med regnet, nej fy! Hade jag gärna varit utan!
Helst av allt hade jag nog helst legat på playan och blivit stekt :) Förhoppningsvis kommer det en resa inom snar framtid. Då jag inte varit utomlands sedan förra sommaren.

I just don´t know how i want it to be. Så vå får väl helt enkelt se.
Denna vecka har kännts som 6 månader av någon konstig anledning. Min kropp har inte velat fungera med mig idag alls.
En sak är säker, jag är nog för utseende fixerad.. Angående mig själv och alla runt om kring. Hmm, not good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0