vandringstav?:s

Idag har jag inte gjort många knop alls. Mestadels legat i sängen.
Ska snart ta mig ut i detta regnväder för att göra några ärenden. Helst av allt hade jag nog legat hemma och inte behöva gå ut.

Ringde till Åke idag för att informera om att jag inte kunde komma, tydligen är jag den första någonsin som inte fått ledigt för att åka och hämta sitt gesällbrev. Den klassen jag gick i är även den första som har haft flest arbetslösa i sin klass. Vet inte om det beror på lågkonjukturen,brist på engagemang eller vad det nu kan vara. Så vi pratade lite och han skulle kolla upp hur de skulle göra för att jag skulle få min vandringsstav och gesällbrev.
Han tyckte även att det var konstigt att vi inte fått ut ngn info om gesällbreven via post ännu.

Nej dags att gå och börsta tänderna för att sedan ge mig iväg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0