Vilken dag, skönt att den snart är slut

Vilken kaos dag!
Vaknade halv åtta av att hans alarm ringde. Sen fram tills vi lämnade huset så var jag på så himla dåligt humör. Allt kändes bara fel. Höll på att glömma matlådan, sprang bara runt utan att göra något. Fy morgonen var hemsk. Ljuspnkten var väl att få skjuss till jobbet och lyssna på bra musik :)
Sen så var det kurs 9.30-12.30. Så var rätt seg när man gick ner till bageriet och körde till halv fem med en halvtimmes lunch. SÅ när jag skulle höra av mig till folk då comviqnätet legat nere så märkte jag att hans numemr var bortraderat. Så blev skit förbannad och trodde att han hade tagit bort det. Sen så kommer man hem och märker att FB är på franska! Vad faan?! Så hela min dag har varit helt kajko.
Får väl se hur denna dag slutar.
Skönt att vara ledig i morgon. Får väl se om allt blir bättre då :) För just nu känns det som at jag vaknat upp i en konstig dröm och är fast där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0