3 dagar kvar

Jag sover inte bra om nätterna längre. Jag känner mig sliten och gråtfärdig. Drömmer konstiga drömmar, oftast om jobbet. Fan jag orkar inte mera! Behöver få min semster, vill ha min semester NU NU NU.
 Hade hoppats på en sista minuten men det blir inte av nu. Missnöjd är jag med vill samtidigt inte åka själv :/ Men det blir så antar jag. Man blir äldre och desto äldre man blir desto mer får man sina egna liv. 
 Det är i det här läget man ska ha pojkvän hahah. Så att man slipper göra saker själv :P

Jag har haft jobbiga tankar ungefär hela sommaren. Måste ta tag i det men har lixom ingen ork. Vågar inte heller för jag vill inte ha svaret. Men jag måste för det är bättre att veta än att inte veta alls. Tror jag. De säger så iaf. Så det får bli i morgon. För kan inte gå och oroa mig för något som detta. Man blir ju knäpp i huvudet tillslut!

Måste gå till jobbet nu. 3 arbetsdagar kvar och sedan semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0