friday

Så var det ÄNTLIGEN fredag! Så som jag har längtat!
Idag kom Linda och jobbade hos oss :) Hon var tidigare praktikant och nu jobbar hon extra. Hon är så jävla härlig som person :) As rolig att jobba med. Tyvärr jobbade hon i kondis idag :P Och inte i bageriet ( där jag jobbar ) så fick prata på vägen hem ist :) eller ja mot slussen :)

Nu ska jag bara ta och torka mitt hår. sen blir det att bege sig till sthlms västerort. hade egentligen tänk att bara ligga hemma och lata mig. Blev däremot inte så men man överlever ;)

När jag stog på vågen i morse såg jag att jag hade gått ner 5 kg! :) Vad har jag gjort för att uppnå de resultaten? jadu, jag äter inte lika mkt kakor längre sen blir det inte lika mycket snabb mat,restaurang besök osv. Däremot dricker jag fortfarande 2 glas läsk om dag ca.
Men det är inget jag har tänkt på. Jag bara ställde mig på vågen för att se hur mycket jag vägde då mina nya jenas i stl 26 är rätt stora nu :S Så ville se vad som hade hänt :P

nej dags att röra mig kommer fan aldrig iväg! brukar inte vara så hääääär seg!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0