En solig dag på stan :)

Så nu har jag kommit hem efter emed Amina på stan :) Solen sken så underbart och vi fick för oss att ta en promenix i stan :) Ja, när man går sopm vi och bara strosar runt kan man hamna vart som helst :P Vi hamnade rätt vad det var i roslagstull haha. Men trevligt var det :) Blev även en lite snabb runda på Åhléns. Skulle ju kolla efter en bikini. MEN NEJ!!!!! tror ni jag hittade någon?! Fan blir så förbannad! Visst jag ska vara lyckligt lottad som är lite med kurvor.. Jaja jag har hört det där.. Men det är inte så jävla kul att aldrig hitta nåågot fint att ha på sig under :(

I morgon ska jag fixa mina läppar. Är så jävla nervös att jag bara vill försvinna :P hahaha. Har ju ändå gjort det förr så fattar inte varför jag är så fruktansvärt nervös. Nästan så att jag har ångrat mig :P

Sommaren 08 :) Jag och Amina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0