Ibland går det lite fel haha

Ibland, ja ibland när jag skriver sms kan det blir lite fel och klumpigt. Jag fick för mig att vara lite gullig mot Christian igår, så jag skrev något i stil med : Detta funkar inte har inte setts på fyra dagar! :( varav han trodde att jag inte ville ses mer. Så jag fick ett sms vid tjugo över två inatt som frågade om jag inte ville ses mer. hade jag varit vaken då hade jag misstolkat det totalt. Som om han dissa eller något haha. Så vard et inte. Nej, jag vill inte sluta ses. Jag ville bara visa att jag tänkte på honom.
Som tur var, eller ja tur och tur. Jag blev väckt halv tre i morse av en halv full kärleks krank karl ;) Som frågade vad det var för drama, haha som alltid när jag lackar haha.
Vi redde ut det och preciiiiis när jag somnat igen efter en halv timme. ja, då ringer han IGEN för att säga förlåt för att han var så dryg när han ringde. haha tulle då :) Så ja, skräckblandad förtjusning det där. Jag gillar kärleksförklaringar. Han är fin den där killen han :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0