En solig onsdag

Det fina vädret gör mig så lycklig. Känner att jag saknar kärlek nu. Vill ha ngn att mysa med i det här vårfina vädret. Jag vill ha någon att vara glad med och allt det andra som kommer till :D Men har verkligen inte träffat ngn än. Verkar ju vara oerhörtkräsen. Haha, vilket jag då inte tycker.
Nu är det ju SÅ mycket studentsnack, ska vi ha champagne frukost? Hur blir det med våran skiva? Vart är det egentligen vi ska vara? Att vi ska ha en skiva VET vi. Det är bara det att vi skulle vara på Berzelii och som ALLA typ vet, så har dem ju inget alkoholtillstånd =/ Sedan något jag finner VÄLDIGT lustigt är ju att man undrar VART ÄR ALLA VITA KLÄNNINGAR?! Jag har redan fixat min, thank god :D Men skärpning affärerna! flera hundra tusentals studenter går ju ut nu. Det är tradition att ha vit klänning, men det finns knappt några alls! H&M har typ bara linne klännigar, Lindex har inga, Gina har inga typ.. MQ har väl 2. Men alla passar ju inte i sånna. Så vad fan ska man göra? Ta ett förbaskat lakan och vira runt sig och ta ett skärp eller? Man börjar ju faktiskt att ifrågesätta affärerna. Likadant det här med balklänningar, det finns knappt några =/ Vilket är jäkligt skumt. Något jag har märkt är att det borde finnas mode riktiga kläder för de med 42+ i storlekarna. Även om de VILL klä sig moderiktigt så "får" de typ inte det. Eftersom det inte finns några kläder. Eller det finns. men de få som finns är ju SÅ smaklösa.. Men men, bara min åsikt.
Nu är det inte så att jag själv har problem med kläder, men jag har ju vänner som är större än mig.
Måste fan ta och fixa ihop mitt projekt med.. hahaha.. Allt är klart, ska bara fixas en framsida och sen ge till lärarna ;P Sega Beatrice lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0