=)

Igår blev det utgång med Sara. Vi ahde det väl sådär. Det var 2 idioter som började bråka med sara när hon stod ensam, medan jag var på toaletten. De tog tag i hennes hår bakirån drog ner henne från upphöjnaden där hon stod och började håna henne. jäkla idioter. Sedan ko Annika dit. En tjej jag och Sara bråkat emd sedan urminnes tider. Dummaste tjejen i hela sthlm. Orkar inte gå in på detaljer.
Annars hade vi väldigt trevligt =) vi tog även en snabbfika innan vi gick och festade ;P
Idag gick jag och mamma till Rusta och Jula, Vi skulle kolla på ngt badrumsskåp och måtta och hålla på =) sedan gick vi på Lindex, köpte leggins och lite små pryttlar =) Vi avslutade det hela på donken med en wrap och en glass =) Mysigt mysigt =)
Jag förstår om du är arg på mig, Serdar. Det skulle jag med vara om jag avr du. Men du måste även förstå att jag och Sara har inte fyllt 20 ännu, vi är inte mogna eller hur man nu ska uttrycka det att umgås emd ngn som ser ut som 30, vet inte om han är det. men jagt gissar på att han är det. Jag känenr att du och jag är helt olika och därför tycker jag det är svårt att umgås emd dig. Men aja, du har all rätt att vara arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0