Idag lördag

Kände ju att jag nästan hade feber igår, men gick till jobbet idag ändå :D så är väldigt stolt över mig själv. Jag jobbade visserligen bara 4 timmar idag, men det var det värt :D Körde lite degar och la bröd i montrarna. Sedan var det typ dags att gå hem ;P
Målet när jag jobbar själv är 6 timmar. Fast helst vill jag ner till 4-5. Men jag vet att jag är inte där ännu. Får se om jag ska jobba själv nästa helg. För vill verkligen stå på mina egna ben när det gäller bakningen. Asså att jag kan klara mig själv i bageriet. Nu vet jag inte riktigt om jag kan det. Eller jag vat att jag fortfarande blir väldigt stressad när jag ska jobba själv. Fast övning ger färdighet.
Just det jag skulle ju lägga in en bild på Emelie när hon blev sminkad hade jag tänkt. Eller när ena ögat är sminkat men inte det andra så att ni får se skillnaden. För den är verkligen stor ;P
image13
Bilden är inte så fin. Men ser ni skillnaden på ögat? Det är det högra ögat som är sminkat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0