Idag

Sitter här och väntar på att mama ska ringa så att jag kan ta bussen bort till mölnvik, där mamma är och handlar. Jag skulle egentligen följt med henne men känenr att jag börjar bli sjukt och har tyvärr ont i hela kroppen. Ska jobba i morgon och på söndag, sådet är viktigt att jag inte blir sjukt. Jobbet är viktigt för mig fastän mamma är ju förstås den viktigaste människia i mitt liv. Men jag åker ju som sagt till Kroatien, haha nu tänker ni säkert att det var ett jävla tjat om den resan. Jag längtar så jag håller på att bli tokig. Så pengar behövs ju :D Målet är att ha en hel bunt med fick pengar.
Gick på stan med Emelie idag :D Shit vad hon handlade mycket! Vi som känner henne vet att hon r ingen som går runt i affärer direkt. Om det nu inte är teknik affärer. Emelies inköp idag var smink och kläder. Vi gick in på ett ställe i stan som hjälpte Emelie att sminka henne, hon brukar inte ha smink så hon som jobbade där la en väldigt snygg make up på henne :D Shit vilka ögon hon fick! Så jag hoppas att hon är VÄLDIGT nöjd med sina inköp :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0