Nu funkar ju bloggen iaf :D

Så kan jag ÄNTLIGEN börja blogga igen :D I love it! hahaa
Seriöst, hahahahaha. Jag har nog inte skrattat så mkt som jag gjort idag på väldigt länge :)
Var med Sara idag, gick och kollade på balklänningar åt henne, SERIÖST. Tror vi var runt halva sthlm och letade.. Hoppas hon hittade ngn iaf. Var själv tvungen att skynda mig hem, då mitt ex Alden var på väög hem till mig för att fixa tv apparaterna eftersom vårat bostadsområde har bytt abonnemang på tvn ;P Asså till Comhem ;P Så då skulle han fixa så att tvn fungerade ;P Vilke alla 3 gör nu :D
Ska hem till honom i morgon eller på torsdag och hämta min kamera :D Så att jag kan lämna in den. Så att den funkar, den är ju trasig.
Praktik i morgon. Ska bli skönt att den snart är slut. Inte pga att de tär tråkigt. Det är det inte. utan pga att jag vill kunna ägna mig 100% åt skolarbetet, vilket man dock inte orkar när man praktiserar. Eftersom man är såååå trött när man kommer hem.
Men är iaf glad över att jag börjar 8 på morgonen ist för 6 som vissa i min klass får göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0