Pannacottan blev superbra!

Pannacottan jag gjordfe blev supergod! Har alltid tyckt att när jag gör pannacotta så blir det så mastig lixom. den blir inte god på någon sätt. Nu testade jag med att ha matlagningsgrädde på 15% i stället för vanlig grädde på 40 procent. Det här receptet är vekrligen något jag kan rekomendera. Komemr inte sriva ut det här, men ni kan ju alltid fråga om det.
Supergott vart det! hade i vaniljstång,kardemumma,socker,matlagningsgrädde,gelantinbland och kanelstång. Åh så gott det blev! :D

Kommentarer
Postat av: Lorena

hellu!
inte just nu skulle jag utbilda mig, jag gick två veckor på gymnasiet men kände att jag inte klarade av o tänka eftersom jag är deprimerad..så innan jag studerar vill jag kunna koncentrera mig på skolan så jag lär mig nåt o får bra betyg.men just nu vill jag bli personlig tränare =) o de behöver man ju inte gå gymnasiet för de en privatutbildning...

2008-04-15 @ 18:30:02
URL: http://lorenasanchez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0