Så kan det vara

Hahaha min mamma är bra rolig hon. Igår stod vi och tjaffsa om tandborstar, jag ville ha en ny då min gamla är redo att bytas ut nu ;P Så hon sa att det fanns en röd jag kunde ta, men jag tyckte den var förstor då jag brukar ha näst minsta tandborsten som amn köper på apoteket. Så igår när hon gick och handlade så köpte hon mig en tandborste det roliga emd det hela var att det var en barntandborste. Så ser den ut. hahhaahaha
Testade även min nya kamera igår, den gamla gick sönder så jag hade försäkring på den och mamma gick och bytte den, så nu fick jag en bättre kamera =)

image12
Så där blev iaf bilden på mig jag tog med min nya kamera =)

Ska göra pannacotta snart, så kommer lägga in en bild på det då.. tyvärr har jag inte så mycket att garnera med hemma. Så det får ni ha överseende med ;P¨Tänkte köpa jordgubbar att garnera med ;P Men ändrade mig. Så får se vad jag hittar på :) Fast det är ju ett senare problem =P

Var på bio igår med Serdar =) Vi såg filmen 21. Den var riktigt bra. Något jag kan rekomendera iaf till par, eftersom det kan vara svårt att hitta en tjej och killfilm. Iaf om man som tjej är som mig och bara tittar på riktiga tjejfilmer =)) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0