Sjuk

Är sjuk idag. Känns faktiskt både jobbigt och skönt. Mår nästan dåligt över att gå till praktiken, Det finns en tjej där som VERKLIGEN avskyr mig typ.. Skit jobbigt. Jag har lixom inte gjort ngt för att hon ska avsky mig. Känns så fel och pinsamt och säga till min lärare att det är fel på den här praktiken med tanke på att jag bytte förut, men men. får väl se vad som händer. Lär ju få IG där som det känns. Men tror nog inte att det kommer att påverka mitt betyg. Känns ju fel då isf. Men jaja. Får väl se vad som händer. Lär inte gå dit i morgon iaf, med tanke på att jag är sjuk. Jag hoppas dock att jag är frisk till på lördag. För då ska jag träffa Serdar =)
Färgade mitt hår i måndags med :) Det blev riktigt fint faktiskt :D
Måste verkligen plugga. Eftersom våran klass har inlämning på måndag med projekten. Hoppas väl på ett G. Tror både ja och nej på det, har verkligen inte lagt enr min själ i detta, vilket jag tror kommer att synas.
Skulle egentligen åkt hem till Alden och hämtat min kamera idag, men är ju sjuk. Så kommer att få åka dit ngn annan da och hämta den =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0