Tisdag

Man börjar ju bli lite trött. Varför vilja ha någon som inte ens vill ah en tillbaka? vad är egentligen tjusningen emd det hela?
Känns som att de killar maa träffar nu antingen är ointressanta eller så är man inte intresserad. Varför kan det inte dyka upp en kille som får en att skratta så att man får ont i magen? Som får en att verkligen vilja studdsa upp på morgonen? Som får en glad helt enkelt. Alla människor har olika behov. Jag har ett behov av att skratta så jag behöver en kille jag kan skratta med. Och som dessutom är intressant, samt har gått ut skolan ( gymnasiet, om man har åldern inne) och lixom har en framtid. Inte att man är 20 år bor hemma hos föräldrarna och har noll inkomst förutom olaga saker.. NEJ TACK!
Har iaf fått studentmössan nu och även resten av studentsakerna jag beställt :D Så det är jag glad över :D På måndag ska jag hämta mig studenklänning D: Den är jätte fin D: Var på provning idag, för sista gången för att kolla det allra sista :D Åhh vad roligt, jag kommer ha en klänning som ingen annan har :D Vill inte se ut som halva skolgården kommer att göra lixom. Nu fattas det bara skor och sen hur jag ska göra emd hår och smink. skulle ju helst vilja gå till en frisör och fixa det sista lixom. Men får se, det lär nog inte gå. För vi lär väl behöva vara där tidigare än själva student utspringet :P
Lite synd är det dock att vi inte kommer att ha något flak, men kännsinte som att jag bryr mig. Kul att bara få åka runt i johanneshovs kommun.. Hmm, eller inte ;P
Nu är det bara 3 dagar kvar utav praktiken :D Vilket känns utomordentligt skönt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0