Trött så in i bomben

Att man kan vara så trött! Jag har varit sjukt trött flera veckor nu. Shit jag vill bara sova hela veckan ut. Ska bli skönt nu på onsdag, vet att alla kommer att supa arslet av sig, men tänker nog bara vara hemma, och sova. För det är något jag verkligen behöver för att klara mina studier. Nästa vecka har vi även praktiskt prov. Får se hur det går. jag hoppas att det går bra, och att jag inte kommer att stressa ihjäl mig.
Det var fint väder idag, efter skolan gick jag med amina på stan och letade student klänning med henne. Vi satt ihop förut. Det kommer aldrig bli så mer. Märks att vi glidit ifrån varandra som fan. Känns lixom knappt som att jag känner henne längre. Vilket är lite sorgligt. Vi avr verkligen super taighta. Fast människor förändras, ibland till det bättre ibland till det sämre. Fast i det här fallet var det ingen som förändrades vi bara kom för tätt inpå. Så kan det ju oxå bli ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0