Dagen med Erik.

Så träffade jag ÄNTLIGEN Erik idag, jag som längtat så mycket. Så som jag har saknat honom! Har tänkt på honom varje vaken sekund typ, har jag inte tänk på honom så har jag typ drömt om honom. Idag avr det Så underbart, vilka känslor som kom frma! hjälp! Asså jag har visserligen varit kär förut men ALDRIG att jag fallit så här fort och så här hårt. Visst Erik är 91:a, men när jag är med honom så märks det inte. Det känns som att vi är jämn gamla.
Idag så träffades vi för att prata om hur vi ska göra, ska vi bli tillsammans? Ska vi släppa allt? Ska vi se vad tiden tar oss? Ärligt talat vet jag inte riktigt hur altl blev. Jag var nog egentligen för upptagen med att bara ha hans hand i min hand, att pussa på honom. Men en sak vet jag att mina känslor är besvarade och att vi ska fixa det här. Det finns inget som heter försöka, bara allt eller inget. Fast grejen är att Erik har aldrig haft ett riktigt förhållande, så han är rädd för att vi ska tappa käsnlor för varandra. Det tror jag inte kommer hända inte båda två isf en utav oss. När jag ser in i hans ögon då är jag helt förlorad. Idag kände jag tårarna vara närvarande nästan hela tiden. Grät aldrig för jag blev aldrig så ledsen. Fast vissa stunder kändes det som att Erik inte ville fast han rättade mig då och förklarade. Jag vet att han vill jag ser det på honom. Han pussar mig på nacken om jag kollar ner, varje lite chans att få pussa eller ge en puss :) Så himla underbar du är Erik Enander :)
Ärligt talat så har jag aldrig kännt mig så här uppskattad utav någon.
Fast det var så himla skönt att träffas idag :9 Världens lyckorus när vi såg varandra, när vi kramades och pussades :)
det end asom var lite irriterande vara att han var brunare än mig som varit utomlands i två veckor :P haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför vågar du inte godkänna kommentarerna?

är det för att du vet att sanningen står i inlägget och du inte vågar stå för att du var hatad av alla?

2008-08-03 @ 22:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0