Det spelar ingenroll, kokosboll

Jag skriver om VAD jag vill i  min blogg och om VEM jag vill. Eftersom du nu inte bryr dig så orka kolla in min blogg!
Du säger att du inte bryr dig? Så varför engagera dig?
Jag bryr mig lätt! För att du går mig så fruktansvärt på nerverna.
Men men nu skipper jag detta. Finns för mycket tjaffs i alla andras bloggar och vill inte att det ska bli så i min blogg. 
 Idag så flyttar jag. Tåget går 18.15, ja asså alla mina saker är ju redan där nere, så det är bara att ta tåget ner och sen så är man hemma. Känns dock lite jobbigt att flytta ner. Fast det ska bli en väldigt rolig upplevelse :) Sedan ska det ju bli så fruktansvärt kul att se vilka som kom in på skolan :)
Min kära mor ska följa med mig ner idag för att hjälpa mig fixa det sista :)
Jag har helt enkelt världens bästa mamma :D
 Igår så satt jag och pratade med Sofie, en tjej som jag gick i samma klass som förut, åh vad roligt det var att prata med henne :D Är så glad för hennes skull att allt gått bra med tankte på hur hennes skolgång var :( Så vi satt typ och skrev till varandra i flera timmar haha.


Kommentarer
Postat av: Sessan

Gud, vad glad jag blir!! Värmer verkligen i hjärtat!! Hoppas du verkligen finner lyckan med honom, för det kan vara otroligt skönt med en yngre kille vid många tillfällen.



PUSSSSS STUMPAN!

2008-08-04 @ 13:01:23
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0