Fan vad jag saknar dig!!!

Inatt sov jag riktigt gott :) Mamma väckte mig runt halv tio fast jag skulle upp runt tio. Men det var bara bra :P För då hann jag duscha innan jag och mamma åkte och köpte min nya dator :D Det är en bärbar compaq dator :=)
Idag har jag även träffat Erik. Ja det tog slut för bara några dagar sedan så det kändes typ as konstigt att inte få pussa på honom. Men det var ändå skönt att få krama honom och bara känna lukten från honom. Det är ju sånna saker jag saknar. fast det är väl bra att det blev som det blev. För honom iaf, jag är ju äldre och vill kanske starta familj om några år vilket inte han lär vilja. SÅ nu får han utvecklas i sin egna takt ist för mig. Fast den här gången blev jag verkligen kär, så det är ju synd. Men vad ska man göra? :P Livet går både upp och ner :/
Ikväll ska jag nog in till stan och träffa Sara. Är galet trött så jag hoppas att jag orkar. Måste iaf äta något innan jag åker någonstans :P
Mamma ska säga upp min lägenhet i morgon :) Så då slipepr jag den. Kommer att bo hos Jennifer och Mina tills jag hittar något eget. Stackars dem, de får mina problem på halsen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0