Hatad av alla? Skulle väl inte tro det! :P

Anonym om Dagen med Erik.:
Varför vågar du inte godkänna kommentarerna?
är det för att du vet att sanningen står i inlägget och du inte vågar stå för att du var hatad av alla?



vad ska man säga? Skratta eller gråta? Hatad av alla? Jadu, vilka är då alla? de personerna som jag avskydde i skolan och såg som smutsen under mina skor? Är det dom du menar med alla? som är typ några fåtal. ALLA männsikor är ALLA som betyder något. Så vitt jag vet hatar inte någon av mina vänner mig. Däremot VET jag att många av Maddes vänner snackar skit om henne. VILKET gör att jag tycker SYND om henne! Och ärligt talat alla hata mig? Du skulle inte ens våga säga vilka det var om du så fick betalt för det.
Så ska jag stå för era kommentarer som en patetisk människa som du inte ens kan stå för att du skrivit? Du kan ju inte ens skriva ditt jävla namn?! SÅ vem fan är det som inte vågar här?!
Nästa gång du ska uttrycka dina äckligt jobbigt dumma kommentarer säg vem du är eller håll tyst. För kan du inte stå för det du säger så ska man hålla käft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0