Ibland lyckas man, ibland inte

Fatta pinsamt! lagade jag mat idag ( min mat vecka) så fick jag korvstroganoff på byxorna så jag bytte till ett par andra och cyklade till affren med Mina för att köpa massa gott till ikväll :) lär bli myspys kväll idag igen :P Så vad märker jag?! Tre gigantiska hål mellan benen på jeansen! Tur att jag har en lång tröja på mig säger jag bara.
Idag gjorde vi massvis vad roligt i skolan :) Ska bli kul att se resultatet. Ska lägga upp de fotona på min blogg här nu. Ja jag vet! Jag är inte så värst bra att lägga upp bilder. fast jag vill helst ta bilderna själv om jag ska lägga upp ngn tycker att poängen försvinner annars. Så lägger upp bilder från lördagens party ;)
det var en idiot som ringde mig igår kl 11 och låssades vara Erik. MEN HALLÅ?! Jag känne väl igen hans röst! Sen så ändrade personen sig och sa att han heter Muhammed. ja jo tjena.. Blir såt rött på sånt folk! Vet fortfarande inte vem det är eftersom det var hemligt nummer.
Om två veckor ska Mina och jennifer förmodligen åka upp till sthlm så då blir jag själv här nere. Måste fan bjuda ner ngn då. Så att jag slipper bli själv i en trea, inte så stor lust med det asså :p haha.
det konstiga är, jag saknar inte dig längre på samma sätt. Jag saknar inte alla dessa små detaljer länge. Eller jo men inte lika starkt. Jag är fortfarande ledsen även om jag inte visar det utåt. Vill inte tynga ner folk med mina problem. Känns så pinsamt vi var tillsa,mans någon vecka så sitter man här som en fjortonåring. Uschapuscha :P Sara

 Vi stötte även på Burak och hans vän.
Buraks vän. kan varken stava namnet eller kommer ihåg det så det går jämtut :P

 Självklart var även jag med på ett hörn och inte bara bakom kameran ;)

Kommentarer
Postat av: Sessan

Sööt du är gumman! Jaa, allt fungerar på topp mellan han & mig nu, eftersom att han verkligen har förstått innnebörden av att kommunicera när man irriterar sig på ngt.



Jag jobbar som frilansande fotomodell, samt så har jag lite ströjobb på bla ett cafe samt ett it företag.



PUSSSS GUMMAAN!

2008-08-28 @ 22:58:45
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0