ja du

Så helt plötsligt står man där. Jag som hade tänk attt det skulle bli så bra med den nya lägenheten. Nu är jag i stället halft om halft bostadslös. Så vad ska man göra nu lixom? Jag kan ju inte bo på Jennifer ooch Minas soffa hela tiden. det är vsserligen en bäddsoffa men lite privatliv vill man ju ha ;) Så nu är jag i akut behov av en lägenhet i kristianstad igen. Inte på östermlam denna gång utan vill bo på Fäladen eller österäng. Det är så jävla jobbigt mår sjukt dåligt av det här. Det känns visserligen väldigt sköt att jag får sova hos Jennifer ooch Mina så länge. Men det känns ändå elakt eftersom jag packar på dom mina bostadsproblem :( Måste verkligen hitta en ny lägenhet snarast. Mamma ska riga Lena idag hon jag hyr lägenheten utav. Hoppas att det blir bra :)
Igår var jag ute med sara.  vad tännkte vi egentligen? voice?? seriöst... Det vr bara 14-16 där typ och barnfamiljer och annat pack.. Sen drog vi till nivå där vi drack lite :) sedan gick vi till Kickis som vanligt haha. Det finns en sån sjukt fin kille där. Shit vad het han är! Skulle ändå inte kunan röra honom om jag fick chansen ( fick det igår men sa nej) för att jag fortfarande tycker om Erik. Märkte igår att Erik inte har några känslor för mig vilket var jobbigt. Men vad ska man göra? Kan ju inte tvinga honomm.. hahahaha.
Asså jävla mobilräkning!! vad fan gör jag?! :S 921 kr.. hur fan då?! det här måste jag kolla upp! helt jävla sjukt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0