Jag är jag och du är du.

Yes! sista dagen på matveckan! Nästa vecka är det minas tur. Så idag så blir det räksmörgås. Gottgottigottgott:D Måste bara orka mig upp ur Jennifers säng, ta mig in i köket och börja skala räkor, sedan ta några ägg och koka dom till räksmörgåsarna. Jennifer och Mina är mer glada i maten än vad jag är. Asså jag ÄLSKAR mat, men jag får inte i mig lika mkt som dom bara :P Så frågan är hur många räksmörgåsar jag ska göra? typ 3.4 till dom kanske? Själv brukar jag äta två ungefär :) Smaskens ska det iaf bli :D
Jag och Mina ska nog göra klasskaka ikväll :D Behöver få i mig något sött så här efter party dagen känner jag!
Jag vet jag borde tänka på vad jag käkar, pga mitt yrke jag har valt. Inte för att jag vill vara smal och hit och dit! Är så förbaskat trött på att i varje tidning står det hur mans ka se ut, hur man ska klä sig och " höstens måsten". Det enda jävla måsten man har är dom man själv vill ha inte för att det är inne eller för att någon annan tycker att du "måste" ha dom.
fan avd trött jag är på allt sånt, jag tycker det är ok om ajg ger tips och råd men fan inte säger "Åh det här borde alla svenskar ha i sina hem". För det är väl upp till var och en vad man vill ha i sitt hem. Kanske är det därför jag hatar dessa tjejtidningar tycker att det inte fins något läsbart i dom för fem öre bara massa dravel om hur du måste se ut.


Kommentarer
Postat av: <3

saknar dej me gumman!<3

2008-08-25 @ 11:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0