Jag vill vara nummer 1 eller ingen siffra alls.

Jag skrev förut att Hadi är rolig.. Här är förklaringen.. Han kan tydligen inte leva utan sin tjej men vill ha mig som sin typ älskarinna?! SAY WHAAAAAAAAAT?! vilket jag ALDRIG skulle gå med på.. Ok jag fattar de har varit tillsammans i 5 år och gjort slut i maj. Fast vadå, ska jag behöva bli inblandad i det? vad tar han mig för? jag ska vara nummer ett eller inget nummer alls! Kanske är det däför jag saknar Erik? jag kanske inte har mkt känslor kvar utan äär mest förvirrad. Erik behandlade mig somom jag var det mest dyrbara han ägde. Ingen har någonsin behandlat mig på ett sätt som honom. Så kommer Hadi där och säger att han behandlar mig bra.. jaha hur då? menar du när du vill ha kakan men samtidigt äta upp den? Nej nu Hadi padi bop, du får nog faktiskt ta och bestämma dig, vilket för mig är självklart mig lämnar du och du lever livet ut emd din tjej som du tydligen inte kan leva utan. Du säger att du tror att du är FÖR kär i henne, men säg mig då detta. Hur kan man vara hur kär som helst och endå hålla på med ngn? nej sånt där begriper inte jag. Antingen har man en och håller sig till den eller inte har någon och gör vad man än vill.
Att det ska vara så svårt alltihop. Vad är det egentligen jag vill? varför vet jag inte hur jag käner. Ena dagen så vill jag BARA ha Erik Enander från solna. Andra dagen känner jag mig helt lost och tredje dagen så känns det som att jag har gått vidare och så här håller det på..
Jag kan inte hålla på såhär, jag kan inte bara deppa ihop. Jag kan inte sitta och tänka å någon som inte har känslor för mig. Det funkar ju inte riktigt så. Alla vill väl bli älskade och älska, samt bli uppskattad utav någon verkligen känna sig som den princessan/princen man är. Kanske är det därför jag gillar långa killar så att man får känna sig liten vilket är rätt svårt om man har en kille på 170 om man själv är 168 :P




 Sara jag sakna dig något enormt!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Ännu en vacker bild!!

Jag vet babe, men man blir förblindad utav kärleken som sagt, hoppas han mognar än en gång, och inser att kärleken står mitt framför honom, som älskar honom i alla väder!



Jag vill verkligen träffa dig nästa gång du är i Sthlm gumman! PUSSS

2008-09-01 @ 20:37:59
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0