Jävla känslor

Det är så sjukt mycket känslor som cirkulerar i mitt huvud just nu. jag saknar min mamma galet mycket. jag känner mig jätte osäker på om det är det här jag vill göra i hela mitt liv?
Åkte natt tåget ner i går kl 22.30. Jag och Amina sa hej då vid mitt tåg :) Sedan bar det av. Var så nervös att någon skulle ta min dator. Jag satt i en hyt med 5 personer och 3 hundar. Det luktade blöt hund så jag höll på att bli tokig :S Jag gillar vissa hundraser men annars är jag nog rätt rädd för dom.
Sov knappt något alls i natt sitta och sova i en stol är inte det lättaste. Så idag har dagen varit rätt jobbigt. Jag känner mig as nere vill bara sätta mig ner och gråt någonstans. men jag kan inte, känns som att det inte finns några tårar att gråta. Helt sjukt då jag annars bara kan gråta hur som helst.
jag och jennifer var och hämtade saker i min lägenhet idag. Shit vad tugnt det var, Det blev flera kassar min ryggsäck och en rätt så stor handväska. har fortfarande mycket saker kvar som jag måste hämta. Påslakan, har en del kläder kvar, några böcker, mina viktiga papper och mina skor :P Så det finns en del att göra i veckan alltså :P
Jennifer och Mina ska förmodligen åka upp om 2 helger till sthlm, vilket inte jag ska då jag kommer få betala först min egna hyra sen dela med dom. Sedan har vi ju matvecka var tredjevecka. Så det kommer att bli lite tight i budgeten nu :P Måste in på banken och fixa internetbank så att jag kan betala räkningar på nätet sen med, el räkinng och liknande då banken stänger 3 här nere. Jag slutar ju skolan 4 varje dag så.
Usch vad tokig jag blev igår! jag sa upp min lägenhet igår så då trodde jag att jag inte skulle behöva ge Lena depositionen för jag kommer ändå inte bo där plus att nu är det ju bara två månadshyror kvar. nej då var jag ändå tvungen att ge henne den idag. Sjukt jäkla jobbigt men lär få tillbaka den sen, jag hoppas det iaf! Hon blev inte alls glad över att jag sa upp mig men vad ska jag göra? jag måste ju tänka på mig själv och inte hennes ekonomi.
Fårse om jag ska bjuda ner någon när Jennifer och Mina åker upp. Men får se som sagt!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Jag tror att du behöver en riktig tjejkväll!! Så att du kan lägga ner din energi på annat mer vettigt! Sörj inte gumman, du förtjänar ngn som älskar dig allra högst på denna jord!!



Gumsigos!! Lägg upp lite fler bilder på dig och ditt liv! PUSSS!

2008-08-19 @ 00:04:18
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: <3

saknar dej som fan gumman <3

2008-08-19 @ 13:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0