Klump i halsen

Kanns som att tararna knappt gar att hejda. Ok, jag grater inte. Fast det kanns som en klump i brostet. Uppvuxen i sthlm, Varmdo i hela mitt liv. Sa pa mandag flyttar jag. Hejda det gamla och kara hej da allt man har vuxit upp med. Visst utbildningen ar viktig som fan for mig! Det ar aven roligt att flytta hem ifran. Fast det ar ju anda lite laskigt, inte sa att jag kommer kunna ta en tur for att halsa pa mamma och den ovriga slakten nar jag vill, nej for jag flyttar ifran sthlm ner till skane, Kristianstad for att vara mer exakt :p Lar bli anda gangen jag kommer bo pa Ostermalm. Gillar inte Ostermalm i sthlm, fast lar ju bli roligt nar nagon fragar vart jag bor, mohahaha. Sa ja, det finns ett stalle som heter Ostermalm i Kristianstad.
I forrgar sa skrev jag ett sms till Erik, ja han ar seg som fan ibland pa att svara fast dennna gang kom det aldrig nagot sms. Sa jag fick varsta klumpen i magen, jag sag ju att han varit inne pa playahead sa han kunde ju skrivit nagot dar. Sa kollade jag i hans gb och sag att en jatte sot tjej skrivit till honom, jag blev typ helt gron av avundsjuka :/ Assa jag ar inte grovt svartsjuk, knappast! Jag ar val lite latt, typ om nagon raggar pa min kille klart jag reser alla taggar utat, fast inte sa att jag forbjuder honom att umgas med tjejer och liknande! ALDRIG! Sant uppskattas inte for nagon. Sa iaf, sa skrev jag till honom och fragade vad det var fragan om. da var det bara att han inte fick skicka sms utomlands till sin mamma, sa har jag gatt och trott att han dissat mig medan jag ar har nereoch han har hittat nagon i sthlm lixom! Snacka om att tanka for mycket i forvag! Gor alltid sa, typ forvantar mig det varsta :/
Pratade med mamma lite snabbt i mobilen idag, vi ska ta taget ner pa mandag till min nya lagenhet :) Ska bli valdigt intressant att se hur hon inrett den :)
Ska se om jag hittar nagot att kopa till henne ikvall annars far det bli en shopping runda i morgon bitti :) Visst det ar stekhett har nere men min mamma ar varldens basta mamma sa hon bara maste fa nagot, har hittat ett jatte fint halsband i guld/vitt guld :) Jatte fint :D
Emelie har typ dodat sin mobil telefon idag emd att forsoka ringa hem till hennes foraldrar men de har inte svarat pa varkeen hem telefonen lr mobilen :p Sa jag var ju bara tvungen att retas och saga " nu nar alla barnen ar ute ur huset passar de val pa att ha vilt sex overallt" HAHA ni skulle sett hennes min! Som att hon typ forestallde sig det!  hahahahha. Jag vet, sjukt dalig humor jag har, men men :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0