Lördagens festligheter.

Så igår vart det Party, dels för att Diana fyllde år och dels för att vi ville festa :D ( vi känner inte Diana så bra, vi har precis blivit klasskamrater). Kvällen var VÄLDIGT rolig! Hade faktiskt riktigt trevligt. Dessvärre fick vi en sämre nyhet i morse, Tanten under oss kom upp sur som ett bi. Någon hade spytt på våran balkong ner till dom. Så nu är frågan VVEM fan spydde på balkongen igår?! Utan att meddela oss? :S Sedan så var tanten allmänt sur för att vi hade festat till halv elva-elva. Oj oj då!!! Jävla idiot säger jag bara! Hon hotade med att gå till hyresgästföreningen! Tydligen så har en person flyttat här ifrån pga tanten under oss och hennes man är så jävla jobbiga. Gnäller tydligen för minsta lilla!
Så i morgon måste vi ner och skrubba deras balkong! Trevligt va?! Första och sista gången vi förade allihopa här säger jag bara! Är så jävla sur över att någon spyr ut genom balkongen utan att meddela det!
Det roliga var att tanten sa även att hon hör oss när vi går till skolan på morgonen! Det är ju att erkänna att hon står vid dörrhålet och spionerar på oss!
Jag saknar dig fortfarande Erik, jag kan tyvärr inte glömma dig. Jag tänker på dig rätt ofta. Jag förstår inte varför? Allt gick så fort så varför har jag då känslor kvar? varför tycker jag fortfarande att du är helt underbar? varför? Hela situationen känns konstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0