Mami kommer idag :D

Hadi var här igår. Fast han åkte vid halv två kanske.. skulle vidare till Malmö tydligen. Fast ärligt talat jag är inte intresserad utav honom. Jag har fortfarande inte gått vidare ännu märkte jag. fast hadi är nog inte intresserad utav mig på det sättet så det spelar nog ingen roll.. Så det behöver jag nog inte oroa mig för :D
mamma kommer om en och en halv timme. Jag har saknat henne så mycket. Ska bli skönt att träffa henne :D
Det är konstigt. Allt här nere går så fort.. känns som att det var söndag för typ 3 dagar sedan.. Allt är så mycket, med skolan och allt runt om kring.
Jag skickade´iväg ett sms till Erik inatt, han trodde jag var onykter men nopp det var jag inte. Han sitter som fast präntad på mit huvd. Varför kan man ju fråga sig. Fast egentligen ä det bästa att gå vidare då han inte är intresserad utav mig.
Undrar vad man ska göra idag tro.. Vet inte vad jag och mamma ska ta och hitta på faktiskt.
Jag drömde rätt sjuk dröm inatt med. Fast det behöver jag ju inte direkt gå in på :)

har ingen frukost hemma glömde totalt bort att köpa det igår.. så får väl ta något på stan sen :)



Kommentarer
Postat av: Sessan

Jag fyller år den 10 januari! :) Tidigare än dig med andra ord tihi.



Jag ser modellyrket mer som en hobby än som en inkomst, då det är min stora passion att få lägga make-up på andra eller stå framför kameralinsen. Vad jobbar du med babe?



PUSSSSSSSSSSS

2008-08-30 @ 14:52:27
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: Sessan

Mysigt!! Låter riktigt kul att jobba inom konditori, fast risken finns att jag hade gått upp drygt 10 kg om jag skulle befinna mig där haha.



Vore jätte kul, hur mkt skulle en tårta kosta? Och om jag skulle vilja köpa flera?

Jag fyller 20 år :) PUSS PÅ DIG!

2008-08-30 @ 17:12:38
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0